keskiviikko 24. lokakuuta 2012

Time Sport Club


Perjantaina Löddeen avattiin uusi sali, jossa oli muutaman päivän ajan mahdollisuus käydä kokeilemassa ilmaiseksi. Mä käytin tarjouksen hyödyksi muutamaankin kertaan ja tutuiksi tulivat spinningsali ja punttiksen laitteet.


Pukuhuone oli mukavan iso ja siellä oli hyvälaatuiset kaiuttimet. <3 Kaapit sais vaan olla vähän isommat, koska mulla ainakin on kunnon treenikassi mukana, kun menen. On muutakin mukana kuin pelkät kengät ja juomapullo.


Kaapeissa oleva lukitus myös hämmensi. Jokaisen tarttee ottaa OMA lukko mukaan, jolla lukita kaappi. No mulla ei tietenkään sitä mukana ollut... Menin pyytää ja hymyilin nätisti, niin sain lukon lainaan. :--) Myös sitä mietin, että kun kerran jokaisella on omat avaimet, niin kuka voi valvoa, että jättääkö joku lukon oveen pidemmäksi aikaa. Vaikka silleen, että jättää pysyväsi kengät yms kaappiin? :o


Lämppärilaitteita löytyy viistoista, ja ne on kaikki VALTAVAN isoja, mutta onneks helppokäyttöisiä. Juoksumattokin totteli mua ihan ekalla kerralla, se ei ole mitenkään taattua, että aina on niin... Ainoastaan niiden takana oleva suuri ikkuna häiritsi, sillä siellä oli jonkinlainen toimisto, jossa joku valvoi ja teki paperitöitä. Inhottavaa, että joku tarkkailee. Pöh.


Painoja ja laitteita löytyy jokaiselle, on ns. miesten puoli, missä pääsee nostaa penkkiä ym ja sitten se toinen puoli, jossa on laitteita, ei pelkkiä tankoja, penkkejä ja painoja. Aamulla oli hyvä hyödyntää sitä "miesten" puolta, jonne illalla en kehtaa kyllä mennä, kun mun painot tangossa on 1/10, mitä niillä bodareilla... Aamulla on muutenkin kiva mennä, kun porukkaa on tosiaan vaan muutama. Ikinä ei tartte jonottaa.


Treenin jälkeen oli mukava päästä suihkuun. Ainoa miinus, että pukkarin ja suihkun välissä ei ole ovea, vaan pelkkä oviaukko. Mua ainakin häiritsi. Hmph.


Mutta kaiken korvasi koko viikonlopun pelastus! Sauna!!! Mä olin niin iloinen saunasta. Oon kovasti kaivannut sitä, kun on ollut vilu tai on halunnut olla ihan rauhassa hetken. Tuolta se löytyy ja aion jatkossakin hyödyntää. Aamulla on vähintään yhtä mukava käydä saunassa kuin raskaan päivänkin päätteeksi. Varsinkaan kun nämä ruotsalaiset ei tajua hyvän päälle, niin siellä saa olla ihan rauhassa. (Ei kerrota kellekkään, että lämpötila vois olla korkeampi ja kiuas vois olla päästämättä vettä läpi, mutta muuten perfect!)


Pukuhuoneesta löytyy myös iso peili! Käsipapaperia ei löydy, vaan on kasa pikkusia pyyhkeitä, jotka heitetään pyykkikoriin käytön jälkeen. Salin puolelta löytyy myös samaisia pyyhkeitä ja ne on kyllä käteviä, koska multa ainakin unohtuu usein se pikkuinen hikipyyhe kotiin..

Tässä muutama kuva salilta! Mä ainakin tykkään! Tällä viikolla onkin tarkoitus mennä hakemaan salikortti, niin saan käydä miten paljon tahdon. Tarttee vaan selvittää, että miten toimin kun ei ole ruotsalaista pankkitiliä, joka kuulemma tarttetaan. Aurinkoista keskiviikkoa, ainakin täällä paistaa aurinko! :--)


Voi vitsit, kuuntelin tätä bussipysäkillä ennen salia ja sai kyllä niin jumppafiiliksen päälle!

Ei kommentteja: