maanantai 1. lokakuuta 2012

Kädetön.

Koska oikea käsi on toimintakyvytön..

...on vaikea käyttää kännykkää.

...aamupalan valmistus on lähes mahdotonta.

...on hankala pestä hampaita.

...ei voi askarrella.

...kissan siirtäminen paikasta toiseen on hankalaa.

...kirjoittaminen on kovin hankalaa. (Miettikää vaan miten kauan näpyttelin tätäkin pelkällä vasemmalla!)

...ei voi lukea, koska kirjasta ei voi pitää kiinni.

Mä en ikinä ole ollut näin kipeä treenaamisesta. Mua sattuu. Käsi liikkuu muutaman sentin. Onko tämä normaalia?
Auto tönöttää pihassa joten ehkä mä suuntaan aamujumppailun sijasta uimahallille ja meen verryttelee tätä kättä toimintakuntoon saunaan. (Miten ihminen voikin kaivata saunaa näin paljon!)

kuva: http://vanttu.sarjakuvablogit.com/


4 kommenttia:

Tiina kirjoitti...

Kivaa että oot löytäny jonku paikan missä käydä, jospa se liittyminenkin onnistuis! Ellei muuten niin saat kyllä hankittua semmosen "väliaikasen" henkilötunnuksen, mullaki oli se sillon. Ja on ihan normaalia että sattuu tosi paljo pumpin jälkeen, jos on vasta alottanu. :) Minäki oon muissa jumpissa käyny useamman vuoden mut pumpin alotin vasta kesällä ja alkuun se oli ihan tuskaa, mutta helpottaa kyllä! Ja ihanaa se on kans :)

Unknown kirjoitti...

Ainakin nyt kävin tuolla ja ajattelin vielä käydä katselees muissakin paikoissa, että tietäis mimmosia paikkoja on. :)
Okei, ehkä tämä siis ajan kanssa helpottaa... En mä ole ollut viimeiseen viiteen vuoteen yhdestäkään jumpasta näin kipeä. :D

Anonyymi kirjoitti...

Heips!
Ennenkuulumatonta Matsku kaipaa
saunaa!!! Mukava kuulla =)

Anonyymi kirjoitti...
Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.