maanantai 22. lokakuuta 2012

Sunnuntai-illan ilo!

Viikonloppu oli taas kiireinen, perjantaina M meni "neuvolaan" ja sai rokotteen, jota oli odottanut koko viikon. Tästä johtuen M ja Ma suuntasivatkin loppupäiväksi kotiin. Mä olin saanut juuri juoksuvaatteet päälle ja olin menossa lenkille. Ehdotin, että M tulis pyöräilemään, niin mä voisin juosta vähän lyhyemmän lenkin. Mutta ei, iPadillä pelaaminen oli kivempaa, samoin kaikki muu. Lopulta kun ulos päästiin, edettiin me 200m ja sama takaisin. Iltapäivällä luovutis ja vaihdoin lenkkivaatteet normivaatteiksi... Iltapäivällä lapset söi jätskiä semmosessa jätski- ja suklaapaikassa hienosti hoidetun rokotteen kunniaks. M kanssa puuhasteltiin myös Tintinin kanssa.




Lauantaina kuvittelin lähteväni katsomaan kaksi matsia innebandya Ängelholmiin. Kyseessä oli M ekat pelit (ikinä!), mutta A oli se joka valitteli aamupalapöydässä perhosista vatsassa. Somaa. Joukkue pelas ekat matsinsa hienosti, eka voitettiin ja toka hävittiin parilla maalilla. Erityisesti oli ilo katsella, kun A pyöritti toista joukkuetta ihan mielensä mukaan... Taitava tyttö!


Pelien jälkeen mä luulin, että C kääntyi väärästä risteyksestä vahingossa, mutta ei... Tarkoitus olikin suunnata vielä pidemmälle rokottamaan muutamia hevosia. Kukaan ei vaan ollut muistanut kertoa mulle mitään. Muilla oli myös eväät mukana. Hups. Ekassa paikassa oli kourallinen heppoja, mutta ihana ympäristö. Just semmonen perinteinen tallitunnelma. :) Saatiin myös mjukpepparkakaa ja äpplemustia! Toisessa paikassa nähtiin tosi nättiä ruskaa, kuusia ja kolme friisiläistä rokotuksen tarpeessa olevaa heppaa.




Illalla syötiin hyvää ruokaa ja juhlittiin Prinsessa "shamppanjalla" hienosti pelattuja pelejä. Menin ajoissa nukkumaan ja vannoin, että en laita mitään herätyksiä, vaan nukun oikein pitkään. Vaan Onni oli toista mieltä, hiekkalaatikossa oli kuopsutettava heti seiskan jälkeen ja sen jälkeen pyörittävä ympäri huonetta, niin että Nukkumatti karkas kauas. Asiaa ei myöskään auttanut muiden järjestämä siivousetki tai M tietokonepeli viereisessä huoneessa. Että mä olin iloinen. Kiusallani kyllä makasin lähemmäs kymppiin sängyssä periaatteesta, että mä tahdon nukkua. :--D

Iltapäivällä suuntasin uudelle salille, jossa oli provhelgen ilmatteeks. Menin koittaa Time Sport Clubin Spinningiä ja se olikin tosi kiva. Oli kivat musiikit ja kiva ohjaaja. Meen ihan varmasti toistekin. Mutta spinnin jälkeen löysin parhaan asia pitkään aikaan! SAUNA! Timellä on sauna! Ja koska ruotsalaiset on kovin ujoja, sain nauttia ihan omasta rauhasta siellä. :--) Sitä mä olin kaivannut viluhetkiin.

Hyväkskäytin saunaa myös tänään salitreenin jälkeen ja korkkasinkin ekan mun aamusaunan ikinä. Päivä jatkui aamun reippailun jälkeen Center Sydissä treenipaidan metsästyksellä (tuloksetta! miten hankalaa on löytää paita, joka ei ole pinkki/lila tai makkarankuori?!) Lohdutuksena söin lounaaksi kreikkalaisen salaatin Graffitti Cafeessa. Mumsig. Takaisin kotiin bussilla, joka toi kivaa kotoista tunnelmaa -olemalla myöhässä molempiin suuntiin. Yllätyin, että busseissa ei täällä käy käteinen.




Tällä viikolla luvassa kuvia salilta, mun Ruotsi-kodista sekä sen ympäristöstä. Pursuan ideoita! :---)

Ei kommentteja: