sunnuntai 28. lokakuuta 2012

Kuperkeikkoja ja saksalaista seurakuntaa

Jippii, loppuviikko menikin vähän lepposemmissa tunnelmissa kuin oli tarkoitus.

Tiistaina skippasin futistreenit, kun pikkuisin prinsessa juoksi kädet levällään syliin ja kertoi, että mä en saa lähteä, kun pitää leikkiä hänen kanssa. Muutaman minuutin inttämisenkään jälkeen mun sydän ei antanut lähteä kohti treenejä vaan me tehtiin kompromissi ja mentiin pihalle fillaroimaan. M pyörän selässä ja mulla lenkkivaatteet päällä.

Keskiviikkonakin seikkailin pitkin erilaisia pikkuisia polkuja Löddessä, kun M oli voimistelemassa. Ehkä ens kerralla mun lenkki on vähän johdonmukaisempi, kun ei tartte arvailla missä päin auto on. Torstaina mun reipas viikkoni vähän laantui, koska treeneissä kävi pikku tapaturma, joka on pitänyt tähän päivään pois liikkumasta. Ja taitaa pitää vielä muutaman päivän lisääkin...

Meillä oli diili, että se joukkue joka voittaa, saa skipata lopun kunto-osuuden, joka piti sisällä viivajuoksua ja punnerruksia. Mä päätin että vaikka alku matsi sujuikin vähän tahmaisesti, on mulla sen verran resursseja petrata, että mun mokaan ei me hävitä.

Lähdin takaa-ajoasemasta ottamaan palloa pois ja muutaman sekunnin päästä tein kuperkeikkoja tekonurmella kumauttaen pääni kovaan nurmenpintaan. Hurjan näköisesti (kuulemma) olin kuulemma liitänyt ja siltä tuntuikin. Päässä pyöri niin ettei omilla jaloilla pysynyt. Hetken istumisen jälkeen siirryin seuraamaan lopputreenit vaihtopenkiltä. Sen jälkeen seuranani on ollut melko hurja päänsärky... Muuten hassu olo meni ohi jo yhdessä illassa. Tämän säryn voisin kyllä jo päästää eteenpäin. Se ei ole mun kaveri. :--D Päivät menee ihan kivasti, mutta yöt olivat etenkin alkuun tosi unettomia.

Perjantai meni siis nukkuessa. Kun mä nukuin, oli P Malmössä koe-esiintymisessä telkkariohjelmassa Smartare en 5 klassare. Oli kuulemma mennyt hyvin, toivottavasti P pääsee pian jatkoon ja näkyy sitten telkkarissa! ;--) Illalla hain vielä salikortin, nyt on mahdollisuus käydä missä vaan gruppträningeissä ja salilla koska vaan! Ja mikä tärkeintä, mulla on mahdollisuus päästä saunaan! Jee.

Eilinen ilta meni au pair mötessä Malmössä. Kaikki ei kuitenkaan mennyt ihan niinkuin käsikirjoituksessa... Eka P tyrmäs mun kaikki hameet ja mekot, koska ne ei kuulemma ole hienoa. Tästä esteestä huolimatta kuitenkin pääsin ymmärrykseen vaatekaappini kanssa ja auton nokan kohti Malmöä. Löysin Tyska Kyrkanille oikein hyvin, vaikka kaupunkin tuntuikin suht isolta ratin takaa. Paljon oli semmosta kaikkea mitä olis kiva mennä jalan katsomaan. Ehkä saan aikaseksi lähiaikoina.

Odottelin vähän ennen seiskaa seurakuntatalon oven takana ja mulle sen avaskin semmonen vanhempi nainen. Heti tuli selväks että hei, tämä onkin vain täysin saksalaisille. Facebookissa oli kyllä ilmoitus myös ruotsiksi ja englanniksi... Mut toivotettiin kuitenkin sisään ja kohta muut tytöt tulikin. Etenkin alkuun oli tosi hankala ymmärtää muiden viiden tytön keskustelua, koska se käytiin saksaks. Välillä ne kuitenkin koitti puhua myös ruotsia ja multakin kyseltiin paljon. Ja koko ajan oli helpompi ymmärtää saksaa, kun sanoja palautu mieleen. Illan päätteeksi sain kutsun tulla uudelleen, muutaman uuden yhteystiedon sekä ehdotusken nähdä ens viikonloppuna. Onneks en lähtenyt karkuun, niinkuin aluksi suunnittelin! :--)

Kotona kohtasin seuraavan hankaluuden. Perhe oli unohtanut jättää oven auki ja koputtelinkin ulkona lähes 3min ennenkuin sain C:n hereillä ja pääsin nukkumaan. Vastoinkäymisistä huolimatta huippuviikko! Toivottavasti on tämäkin! :--)

Toivottelee Matsku, joka unohti käyttää kameraa kuluneella viikolla...

2 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

jee, siitä ne kaverisuhteet lähtee!! :-D millainen srk se oikein oli, olitko jlanpalveluksessa vai jossain yleistilaisuudessa?

Unknown kirjoitti...

Loppujen lopuksi se oli vaan ilta johon srk oli tarjonnut tilan ja purtavaa. Ja siellä oli se Susanne myös mukana hela kvällen. :--) meinas iskee pieni kulttuurishokki aluks!