sunnuntai 9. syyskuuta 2012

Päivä jolloin mikään ei suju.

..Tai siis kaksi päivää.

Eilen aamulla heräsin ajoissa, kun aikaisemmin oltiin puhuttu, että voisin mennä katsoo P:n futispeliä. Kun sängystä raahaudun kylppäriin, pesen kasvot ja meen keittiöön syömään aamupalaa, tulee C portaita alas, hoputtaa P:tä ja M:ää, ja kertoo että A vielä nukkuu, että he lähtevät, hejdå. Jäin vähän hämilleni, että eiks munkin hei pitänyt tulla mukaan. No suutani en ehtinyt avaamaan, ennen kuin katselin ikkunasta pois peruuttavaa autoa. Pöh.




Eilen olis ollut Kävlingessä semmonen Ekomässa, jonne eka aattelin mennä katselee, kun siellä olis ollut kirppista ym juttuja. Mutta eihän mulla tosiaan ollut autoa, niin datasin koko aamun...

Illalla leffan katsominenkin vaan aiheutti riitaa, kun toiset olis halunnut toiset asetukset ja karkkikipon eripaikkaan ja sitten oli väärä paikka sohvalla... No, Matsku katsoi suht onnistuneesti Bondia sillä aikaa kun muut kinas. Tosin jotenkin mä ajauduin puolen välin tienoilla taas fb:hen, kun ei Bondi jaksanut pitää mua syövereissään. Mutta hei, sain mä sentään sivullisen sanoja poimittua, joita en tunnistanut, joten oli siitä jotain hyötyä! :)(siis jos ne vaan jaksaa hakea sanakirjasta........)




Tänään aamulla oli toisinto eilisaamusta. Nyt oli A:n matsin vuoro ja kello oli soittamassa ennen kasia, mutta kun avasin kylppärin oven pestyäni kasvot, kuulin vaan ulko-oven lämähdyksen ja taas katselin peruutusvaloja... Ei ees ottanut päähän, ei.

Eikä sekään, kun olin just päättänyt syödä aamupalaa, niin joku remppamies tulee ovesta sisään. Vähän ajan päästä sain myös yhden aamuväsyneen kaverin sänkyyni, kun P olikin ollut vielä nukkumassa... Se tyyny-/kutistussota ja kissanhiekan imurointi olikin ehkä tämän viikonlopun onnistuneimpia juttuja! ;)



Illalla aion korjata asian, ja mennä katsoo If Lödden naisten peliä! Ehkä siellä joku osais valaista mua siinä joukkueeen haussa. (....kattokaa kun mä muka uskalla siellä joltain jotain kysyä....) Siks toiseks tekis hirveesti mieli mennä kiertelee väähän kauppoja, saisko tämän ärsytyksen (ja kipeyden, finrexini on kaveri<3) laannutettua kivoilla syysjutuilla? :)

Ehkä mä meen nyt leipomaan jotain hyväntuulen juttuja ja olen sitten kivalla päällä, kun peliporukka kotiutuu!

Mukavaa (parempaa) viikkoa! :---)

EDIT: En mennytkäään, kanamunat on mennyt vanhaks kesäkuussa. Prkl.

Ei kommentteja: