tiistai 25. syyskuuta 2012

"herää jo, on kiva päivä tänään, herää jo, tiitititiitititititiiitii"

Tänään on ollut hyvä päivä:

-oon fillaroinut lenkin enkä saanut vettä niskaani

-ostin Häljarpin ICAsta lasagnelevyjä ja pikkupussin CandyKingin irttareita

-tajusin asuvani maissipeltojen keskellä

-tein lasagnea (myös jauhelihallisen version!)

-oon ostanut ihanan ison tuubihuivin ja pitkät treenivermeet, joiden kanssa hyökkään syksyä vastaan

-oon ollut treeneissä ja treeni tuntui hyvältä, ei enää kipeältä. Wohooo!

-kotona oli odottamassa lautasellinen lasagnea, irttarit ja villasukat kuuman suihkun jälkeen (tuntuupa kotoisalta, kun ekat 3min suihkusta tulee vain kylmää vettä)

-mun hauska raidallinen kaulahuivi on pian siinä pisteessä, että saan alkaa tehdä hapsuja



Toki jos olisin "saanut" muuttaa jotakin:

-olisin käyttänyt aamun päikkäritunnit johonkin hyödyllisempään

-en olis saanut vettä niskaani futiskentällä

-olisin ostanut kerralla oikean kokoisen urheilukerraston, enkä kipaissut kiireellä vaihtamaan sitä matkalla pelaamaan

-en olisi tahtonut kuulla, että mulle tärkeä Pöyhölä todennäköisesti myydään


AI NIIIN, mä tuun käymään kotona päin viikolla 47! Vi ses! :)

3 kommenttia:

Kata kirjoitti...

JEEEEEEEEE!!!!!
Vi ses :-D
Hur kommer du hem och milloin?

Unknown kirjoitti...

Jag har bokat inget flyg, men jag ska fixa det snart... Tror att jag kommer på fredag, den 16. Men kanske ja ska vara den där helgen i Pöyhölä, åtmistone hoppas så. Och ska flyga hem den nästa söndag. :)

Kata kirjoitti...

Jättekul ;-)