tiistai 11. syyskuuta 2012

Hyvän mielen juttuja. :)

Tosiaan muutama juttu mitä löysin sieltä Pandurosta (oon Sherlock ja selvitin nimen!)


Pian on mulla pirteä kaulaliina. Lanka on 100% villaa ja n.3.5e kerä.




Löytyi myös vihko, jossa on arkkeja korttipaperia. Syötävän suloista. Miettikää vaan millasia joulukortteja saatte, kun mulla on kaikki päivät aikaa niitä väkerrellä ja tämmönen liike kaupungissa! :)


----

Muita hyviä juttuja viime päiviltä!


Pieni tutkimusmatka pihalla ja löysin vielä auringonkukkia! "..vielä on kesää jäljellä, vielä tulee kauniita päiviä..."


Lasten koulumatkan varrelta. Musta on tosi somaa katselle niitä auringossa kylpeviä lehmiä joka aamu. Harvan koulureitiltä löytyy niin lehmiä, lampaita, tuulimyllyjä, heppalaitumia kuin golf-kenttäkin.


Koko kuva on Nooralle! Tintin-poni ei vaan ollut yhteistyöhaluinen, olis kovasti mieluummin tökkinyt turvallaan vielä lähempänä kameraa. Mutta meillä on ihan omat omenansyönti hetken aamuisin: sulle, mulle, sulle, mulle...


Jälkkäri! Ainoa vaan että koko maakunnasta, en ole löytänyt pikkuisessa purkissa Strawberry and Cheesecake -jätskiä. Se olis paljon paljon parempaa! :)


Viikonloppuna pelattiin Marian kanssa vissiin kuustoista kertaa In i Stället -peliä.

Illalla ois aika jänskättävää. Melkoisen ratkaiseva juttu mun vapaa-ajankäytön osalta tiedossa! Lisää siis silloin jos vaan vähääkään tärppää! Pitäkää peukkuja pystyssä! :)

2 kommenttia:

Kata ja Sanni kirjoitti...

Jee, kivalta näyttää! Varjele vaan kamera turvalta ;-) Kerro heti kun tiiät siitä sun salaperäisestä jutusta :-D

Matsku kirjoitti...

Illalla illalla, mä en malta odottaaaaaaaa!