sunnuntai 9. syyskuuta 2012

Hamahelmiä ja isoja kelloja.

Mun viikonloppu tuli pelastetuks eilisiltana! Lähdin autoillen Löddeen ja ekaks suuntasin Center Sydiin eli siihen ostoskeskukseen. Ajoin auton vähän eri puolelle kuin yleensä ja käytin eri sisäänkäyntiä ja törmäsin kauppaan, jonka takia voisin jäädä tänne pysyvästi!


Askartelutarvikkeita, helmiä, lankaa... Hamahelmiä ja alustoja, teki mieli sortua.


Lisää askartelujuttuja. Näistä olis kiva askarrella joku pirteä nimikyltti postilaatikkoon.


Tota hassua matokudetta, josta tekis hirveesti mieli virkata matto. Oli siellä tavallisiakin lankoja, joista pari kerää on tällä hetkellä puikoilla taipumassa kaulaliinaks. 100% villaa.


Kaikkia valmiita leivontapaketteja. Mmmmmacaroneja. Cupcakes. Vaikka kyllä mä mieluummin alusta asti teen itse. :)


Leivoksia vois myös koristella. Kaikkien noiden härpäkkeitten lisäks oli hirveesti kaikkia elintarvikemaaleja (värejä siis), koristelutarvikkeita, speciaaleja sokerimassoja, muotteja, vuokia... Ja mikä parasta, hinnat oli suht siedettäviä. :) Yhden pikku jutun mä oon vaan hävittänyt, nimittäin kuitin ja siinä oli liikkeen nimi...

Sen jälkeen törmäsin uuteen paikkaan, kyllä se yks sisäänkäynti loi mahdottomasti uusi mahdollisuuksia tuhlata rahansa.


Seinäkello, joka oli rannekellon muodossa. Se ranneke osa jäi vaan harmillisesti piiloon.


Kaikkia pieniä "vanhoja" koriste-esineitä. Tämmösiin autoihin voin mäkin hurahtaa.


Lisää kelloja, jotka oli valtavan suuria. Tänne tuun shoppailee, kun muutan mun opiskelijayksiöön. :)


Kivoja sisustustauluja. Valotki vissiin tykkäs, kun tuolleen joka kuvassa heijasteli.


Ja mitä tyynyjä! Ehkä mä tuun sitten shoppailee kuorma-autolla, niin saan kaiken kivan mukaan.


Where there is love, there is life. -Mahatma Gandhi

Tällä hetkellä on elämä täällä, ehkä ens kesänä siellä. Mutta siihen asti nautitaan tästä vuodesta ja kaikista erilaisista päivistä täällä! (---:

Ei kommentteja: