sunnuntai 2. syyskuuta 2012

Materialismionnellisuutta. Ja muutakin onnellisuutta.


Vaikka tämänkin päivän kuvat on täys kökkö, olen naurettavan iloinen, että mulla on jotain kivaa varikästä uutta moneen kuukauteen! (ei, niitä kuukaudessa puhki kuluneita kaksia paria kangastossuja ei lasketa) Antaa pimeän syksyn vaan tulla, mä olen varustautunut.


Thihii! Ei, älkää pliis naurako mua pihalla. Keltaista. Tiedän. Mutta ne oli vaan niin piristävän syksyiset ja somat siellä mustassa vaatemeressä. :--)


Nyt on myös kengissä sopivat nauhat (Kyllä, juurikin niiden kuluneiden kangastossujen tilalle. Nyt ei tarvitse mamman päivitellä, miten tyttöraukka kävelee reikäisissä kengissä.... ).




Lisäksi piti vähän keksiä uusia piristyksiä niihin kahteen matkalaukulliseen vaatteita, jotka tiistaina hinasin Norwegianin check in:iin. Muffinsit ainakin on aika somat, eikö? :--) Ja seuraavat killuttimet piti saada, koska en pääse muuten osallistumaan tänä vuonna koulujen alun kilpavarusteluun.


Tämä lauantai on sujunut melko rennosti. Tyttojen kanssa ollaan katsottu ainakin kolme muumivideota, seikkailtu läheisessä leikkipuistossa, mut on tutustutettu Shettlannin poni Tintin:iin ja vanhimpien kanssa pelattiin tyynysotaa (ylläri!) mun sängyssä. Aika nopeesti on lapset mut omakseen ottanut, kun lilla M on jo monta päivää roikkunut sylissä ja kaulassa ja hiuksissa ja vaikka missä. P ja A taas riehuivat pitkin mun huonetta ja sänkyä ja mua, kunnes nukkumaan oli pakko mennä. Ei haitannut vaikka kasan alimmaisena oli Matsku tai jos varpaat löytyivät
allekirjoittaneen suusta.


Myös vanhempien C:n ja Ma:n kanssa juteltiin tänään ekaa kertaa kunnolla rauhassa. Juteltiin mun elämästä Suomessa, entisistä auppareista, koulusta, lapsista, harrastuksista... Ekaa kertaa tunsin itseni täysin onnelliseksi täällä tänään. :--)








3 kommenttia:

Kata kirjoitti...

Aah, toi on se paras tunne, kun olo on kotoisa ja onnellinen ;-) keep it up!

Anonyymi kirjoitti...

Ihquu lukee näitä :) Oon niin kade, ku ois joskus itekki ollu yhtä rohkee ja ok osannu puhua muutaki ku suomee ja siansaksaa :D mut Missä se pikku ponimuksen kuva on, haluu nähdä :D Ootko jo muihin heppasiin tutustunu? Mimmoset maisemat siellä on? =D

Matsku kirjoitti...

Ponimuksesta ei ole vielä kuvaa, mutta eiköhän se pian järjesty! Muihin en ole vielä tutustunut... Eilen pyöräilin muutaman kilsan Häljarpiin ja matkalla ainakin joka toisella talossa oli heppasia! Ei ymmärrä!
Tänään on eka syksyinen päivä, silti lämmintä 25! Muuten ollaan tosiaan käytetty uima-allasta hyväks ym. Ei Suomessa tämmönen kesä ollut. O.o