keskiviikko 7. marraskuuta 2012

FORE!!!

Eilinen meni kiville, koska viihdyin peiton alla vähän liian kauan... No, onneksi tänään on päivä uusi! Olis tarkoitus saada tehtyä kiitoskortteja eteenpäin, kehittää valokuvia Lundissa, postittaa pari pakettia sekä soitella erinäisiä puheluja Suomeen.
Päivän saldona on jo salitreeni, vaikka vaatteita vaihtaessa olinkin niin väsynyt, että olisin voinut samantien käpertyä pukkarin nurkkaan päikkäreille.

Mä oon aina kuunnellut kitinää, kun naiset katsoo miten muut treenaa ja miten kaikki on paremmassa kunnossa ja miten tuo nyt tekee kovemmin ja isommilla painoilla ja vitsit miten hassulta tuo näyttää. Mutta voi vitsit mun nauruhermoja kutkutteli, kun tein haukkareita punttispuolella (tila jaettu seinällä niin, että toisella puolella laitteet ja toisella voi tehdä vapailla ym) ja sinne tuli samaan aikaan kaks miestä. Voi sitä vilkuilun ja machoilun määrää, kumpikaan ei meinannnut päästä aloittamaan treeniä, kun vuorotellen kytättiin mitä toinen laittaa painoja ja miten se nyt varmasti tekee ja jaksaakohan se enemmän kuin minä.

Tajusin myös tänään, että mein salilla on kahvi-/kaakaokone! Ja iiiiiiso hedelmäkulho. Hyvin on siis huolehdittu, että kaikki kulutettu saadaan varmasti takaisin. ;)

Nyt mä kuitenkin meen syömään lounasta (kello on 25 yli 10! Oon viimeksi syönyt ala-asteella tähän aikaan!) ja sitten suuntaan Lundiin, kun kahden päivän etsinnäin jälkeen löysin fotoliikkeen, jossa kuvat kehitetään tunnissa. Illalla on taas ohjelmassa innebandya ja lenkkiä Mn gympan aikaan. :)

Pari kuvaa viikonlopun hihityskohtauksen aiheuttajasta ;) Fore!!!



Ei kommentteja: