keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

Ekoja ja vikoja juttuja.

Tänään kävin ekaa kertaa elämässäni irtisanomassa sopimuksen. Mun salisopimuksen, ens kuun saan vielä treenata, mutta sitten mun kortti on vielä käyttökelvoton. Oli niin ihanaa, kun koko homman oon hoitanut semmonen saman naisen kanssa, ja tänään kun lähdin se toivotti mulle kivaa loppuaikaa ja että toivottavasti hän on vielä töissä, kun tuun treenaa!
Loppupäivä meni Lödde-reissusta palautuessa, sillä ei vieläkään olo ole ihan täys nappi. Mutta pikku hiljaa kuitenkin paranemaan päin.
Illalla menin mukaan, kun tytöillä oli vikat innebandy "treenit". Joukkue pelas paikalle tulleita vanhempia vastaan, haastoi heitä niin blankassa kuin punnerruksissa ja sai jokainen omat pokaalinsa. Vikaks herkuteltiin erilaisilla leivoksilla. Ja sanottiin ekat heipat. En mä ole täällä, kun ne syksyllä taas aloittaa.

Höh.

Ei kommentteja: