sunnuntai 16. joulukuuta 2012

Julklappar och vildsvin!

Mitä mä teen, kun joulu tulee ja paketit on avattu? Mun päivät koostuu tällä hetkellä niin täysin joulujutuista, että mulla tulee niin tyhjä olo 25. päivä aamulla. Ei yhtään pakettia paketoitavana, ei yhtään korttia askarreltavana, ei yhtään postipakettia lähetettävänä eikä yhtään lahjaa piiloteltavana. :o

Viikonloppuna olen myös nukkunut ihanan pitkiä yöunia, joista mut on kyllä herätetty viimeistään kymmeneltä. P:"Herää jo, kello on jo ihan hirmu paljon! me lähetään nyt pelaa!" Öö. Pitikö mut herättää, jos hekin kerran lähtivät. :D Mutta olipahan hyvää aikaa siivota huone joulukuntoon, kuunnella lisää joululauluja (Abballa on muutamia ihna huippuja) ja suunnatta hakemaan vikat tarvikkeet paketteja varten.

Nyt pyydän jo anteeksi, että Suomeen ei juuri paketteja lähde, sillä karu tosi asia, että lahjan lisäks olis maksettavana kiitettävät postikulut ja mä oon tosi huono vetämään rajaa kenelle menee ja kenelle ei.Niimpä eipä mene sitten juuri kellään! :--)

Eilen illalla taas me saatiin hassu koputus oveen, joku oli ajanut villisian yli ja se oli näitten mailla, joten pihalla odotti kuollut villisika. Riennettiin katsomaan sitä pelottavaa ja karvaista otusta ennen kuin C laittoi sen siihen kuntoon, että siitä tulee jonkun päivän ruokaa... Luojan kiitos mä oon kasvissyöjä! Hih. :-)

Nyt täytyy jatkaa joulupuuhia, että ehdin nauttia kaikesta kivasta ennen kuin joulu tulee! Tai voinhan mä jatkaa joulutorttujakin juhannukseen asti... =)

"...Jingle bells, jingle bells, jinlge all the way..."




2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mä tiedän mitä voi tehdä joulun jälkeen, NAUTTIA rauhasta!!!:)

Jyylis kirjoitti...

ei nyt liity tähän postaukseen niinkään, mutta mulla menee ainakin noi nimet ihan sekasin. Niin vois puhua vaikka perheen isästä ja perheen äidistä ja vaikka vaan lapsista noilla lyhenteillä.. Tai jotain :)