sunnuntai 19. toukokuuta 2013

Peukkuja Leijonille!

Nyt on koe ohi! Meni miten meni, enää ei voi vaikuttaa. Melko yksityiskohtasia kysymyksiä olivat keksineet... Paljon oli porukkaa, mutta kovasti toivon että mun panostus riittäis ja 27.5 lähetettävä kirje tulis myös mulle. Sitten saisin stressata vähän lisää juhannusviikolla olevasta liikuntakokeesta. ;--)

Kokeen jälkeen oon lagannut pahasti monta päivää. Tiistai meni iltaan asti sillä kokeeseen tsemppaamisella, mutta keskiviikkoaamulla alkoi väsymys, jolle ei näy loppua. Keskiviikkona näin kavereita, torstai-ilta kului Malmössä ja perjantaina taas fikailtiin aamulla. Otan takaisin kaiken sen ajan, mitä meni kokeeseen lukiessa! ;) 

Eilen eli lauantaina tavattiin Fn kanssa Emporiassa, ja iltapäivästä päädyin Lundiin metsästämään Lindexin maximekkoa. Eipä sitä Lundistakaan löytynyt, mutta O'Learys löytyi ja siellä katsoin matsin mot Tre Kronor. Eipä siinä juuri juhlimista riittänyt, vaikka toisen sinivalkoisen paidan bongasinkin. Samalla bongasin myös monta kummaksuvaa katsetta, erotuin kai mekossani ja kolassani niistä olutta juovista viikinkimiehistä. Hih.
Summerin soidessa katsoin kuitenkin  parhaimmaksi kipittää bussille finaalijuhlia karkuun...

Tänään oon vaan laiskotellut kotona askarrellen ja intensiivisesti lätkää seuraten. Aamulla kävin tiukan keskustelun, että kuuluuko tyttöjen juosta mun huoneeseen, jos tahdon olla rauhassa (nukkua!) tai saako mun tavaroita ottaa ilman lupaa. Hmm. Ei ollut ehkä se hyväntuulisin aloitus päivälle...

 Korpikosken ja Granlundin maalit teki pelin jännäks, nyt vaan peukkuja Leijonille!

Ei kommentteja: