perjantai 15. maaliskuuta 2013

Panikpluggande Matsku.

Kirjoitukset lähestyy ja viime viikko onkin mennyt lähes kokonaan pää kirjassa! Aamulla oon saattanut hairahtua päikkäreille, mutta loppupäivä on kyllä kulunut kiltisti kirja, vihko ja kynä kavereina. Sais hyvin mennä! Täällä on vaan vähän hankalaa, kun ei ole ketään keltä kysyä, siinä mielessäkin se sopiva kielikurssi olisi ollut mukava.


Ehdin mä vähän muutakin viime viikolla, Ma oli taas työreissulla Lontoossa ja mulla paljon tekemistä. Joka kerta enemmän ja enemmän lapset ikävöi... Koita siinä sitten olla korvaava. :--)Ei aina ihan helppoa.


Tiistaina sain myöskin mielenkiintoisen sähköpostin, jos mulla olis intoa tulla radiohaastatteluun. Minähän suostuin; torstaina fikailin eka T:n ja soman vauvan kanssa Stortorgetilla ja sen jälkeen kävelin SverigesRadion talolle. Pari tuntia siellä vierähti ja saaliina reipas puoli tuntia nauhalle, paljon suomalaisten sanojan unohtelua sekä mahdollisesti joku lauantai pääsen opettaa ruotsinsuomalaisille lapsille suomea!


Torstai jatkui pienellä jännityksellä, sillä olin ajanut auton parkkihalliin, jossa mennessä piti päättää millä maksaa ja valitsin kortin. Alkuviikosta kumminkin mulla loppui avainkoodit ja siitä asti oon arvaillut kuin paljon tilillä on rahaa... Mutta se riitti parkkimaksuun eikä auto jäänyt jumiin! Opin myös että ens kerralla ehkä laitan käyttötilille vähän extraa, jotta ei tartte jännittää. :)


Tänään oon taas miettinyt hankalia kielioppijuttuja ja meilaillut niistä Suomeen. Onneks on auttavia ihmisiä! :) Siivosin myös, mutta kämppä näyttää siltä, kun en olis mitään tehnytkään. Lapset kävi pikapikaa syömässä ja vaihtamassa vaatteet, aikaahan ei toki ollut laittaa mitään takaisin jääkaappiin tai komeroon. Mur. :D Täytyy siis mennä vähän fiksaileen sillä aikaa kun hiusväri vaikuttaa!

Pikkumyy kiittää ja kuittaa.

P.S Mä oon tosiaan päässyt täällä ratsastaan vihdoin ja viimein!

Ei kommentteja: